top of page
חיפוש
  • ענת רזיאל

כתיבת קורות חיים כמפתח להצלחה

עודכן: 12 במאי 2019

קורות חיים, מסמך מקצועי משמעותי לפתיחת דלתות ויצירת הזדמנויות בעולם התעסוקה. קורות חיים מגובשים היטב, בהירים וממוקדים, שאתם גם מרגישים איתם טוב ושהם באמת אתכם משקפים - זה המפתח להצלחה. חולקת איתכם מספר טיפים משני עשורים של מיון קורות חיים, באהבה:


1. לגשת בשמחה

אני פוגשת אנשים רבים שתופסים את כתיבת קורות החיים שלהם כמטלה. נכון, זה דורש איסוף ולהתיישב ולעבוד על הדברים, אבל זה מסמך שהוא לגמרי בשבילך ויישרת אותך. לכן, לפני הכל, אני ממליצה, לגשת "לשבת" על מסמך קורות החיים מתוך פניות ובשמחה (כוס קפה ליד וזה הזמן שלך..). מסמך שעבדתם עליו מתוך חדווה גם ייראה כך:)


2. מבנה

חשוב להבנות קורות חיים לפי המבנה המקובל במדריכים (ישנם מדריכים רבים ברשת בנוגע

למבנה המקובל - לא חייבים להיצמד במדוייק אבל כן להבנות נכון), יש ערך למבנה זה. למגייסים קל יותר לסרוק בצורה טובה קורות חיים שעונים על התבנית המקובלת (ולא, אני לא בעד תבניות, אני כן בעד - מסגרת, ובה, לצקת את החשוב לכם..מיד בהמשך).


3. בהירות ומיקוד

קורות החיים שלכם מגיעים אל מגייסים אשר עוברים לעיתים על כמויות רבות של קורות חיים, לכן, חשוב שקורות החיים שלכם יהיו עד כמה שיותר נעימים ובהירים לקריאה, מרווחים וממוקדים - להדגיש את העיקר ומה שחשוב בעשייה שלכם ובתחומי האחריות ושהכל יתאסף לחוויה נעימה לקריאה.



4. הישגים ומצוינות

נתון שמשיג "בולטות" ו"ייחודיות" ומציג אתכם במיטבכם - הוא נפלא. הוסיפו והדגישו הצטיינויות בלימודים, בצבא, הישגים ואותות הוקרה, עשייה נוספת שהיא מקור לגאווה - כגון התנדבויות ועוד (הן בשטף המסמך עצמו בצמוד לתפקיד או למקום הלימודים והן בתחתית העמוד).


5. הגהה

ישבתם, שקדתם, הפקתם מסמך נפלא, לא תירצו "ליפול" על הגהה. כל מגייס יאמר לכם שבסוף העין "נתפסת" על שגיאות כתיב וטעויות. תעברו על המסמך היטב - לוודא שהוא ערוך טוב, כל הנקודות במקומן, הכל אסוף ומוגש היטב.

בהצלחה רבה!


פונה אל גברים ונשים כאחד:)


משאבי אנוש רזיאל בע"מ - שירותי משאבי אנוש לארגונים ולאנשים

ענת רזיאל - ייעוץ קריירה ואימון אישי וקבוצתי להתפתחות ולהעצמה

בפייסבוק: HRaziel, Anat Raziel

אי-מייל: anat.raziel@gmail.com

481 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page